Brutto: 2,687,55 zł
Brutto: 2,687,55 zł
Brutto: 3,234,90 zł
- kompaktowe rozmiary
- wysoka dokładność ważenia
- możliwość legalizacji
- kalibracja wewnętrznym odważnikiem
- interfejs USB i RS232C w standardzie
- wyświetlacz LCD z podświetleniem
Zastosowania



Wagi laboratoryjne kompaktowe serii ATA są przeznaczone do ogólnego stosowania, w tym do zastosowań wymagajacych legalizacji. Łączą w sobie małe rozmiary i wysoką dokładność. Wagi tej serii posiadają układ kalibracji wewnętrznym odważnikiem, który zapewnia samoczynne utrzymywanie dokładności wagi podczas eksploatacji.
W wagach ATA zastosowano mechanizm ważący o sprawdzonej, klasycznej konstrukcji zapewniającej wieloletnią, niezawodną eksploatację.
Osłaniający szalkę wagi, przeźroczysty klosz z przykrywką (opcja), umożliwia pracę w pomiesz-czeniach, gdzie niemożliwe jest wyeliminowanie ruchów powietrza.
Duży, jasno podświetlony wyświetlacz oraz funkcjonalna klawiatura wagi sprawiają, że obsługa wagi jest wygodna i efektywna.
Wszystkie wagi otrzymują bogaty zestaw funkcji specjalnych: liczenie sztuk jednakowych detali, wyliczanie zmian masy w procentach, sporządzanie receptur, zmiana jednostek pomiarowych (ct, lb, oz, ozt, gr, dwt), sumowanie serii ważeń i inne.
Złącze szeregowe RS232C pozwala na podłączenie drukarki lub etykieciarki w celu drukowania kwitów i raportów. Interfejs USB (typ B) umożliwia połączenie z komputerem i archiwizację wyników ważenia.
Drukowane raporty spełniają wymagania systemów jakości i procedur GLP.
Dane techniczne
Typ | ATA1200 |
Obciążenie (max) | 1200g |
Działka odczytowa (d) | 0,01g |
Działka legalizacyjna (e) | 0,1g |
Zakres tarowania | -1200g |
Klasa dokładności | II |
Interfejsy | standard: RS232C i USB opcje: LAN, Wi-Fi |
Temperatura pracy | +10÷+40 |
Czas ważenia | <2s |
Wymiary szalki | ø150mm |
Gabaryty | 185x290x90mm |
Masa wagi | 2,6kg |
Zasilanie | -230V 50Hz 6VA / 12V 1,2 A |
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.